Monday, January 6, 2014

Anyway 6 perkara

Hi. Urm. Dah lama saya tak sentuh blog.

Anyway

1. Saya dah selesaikan semester 1 saya di Unisel, alhamdulillah. Jaya atau tidak, itu tak pasti. Belum keluar result.

2. Saya agak berpuas hati dengan semester 1 saya nonetheless. Saya jumpa beberapa orang famous, pergi program charity, pelancaran buku etc etc. Dapat jugak sijil sehelai dua. 

3. Saya dah nak habis cuti semester. Jumaat ni saya baliklah. Saya dah prepare "bekalan" untuk saya pulang ke Unisel; game baru, episod Running Man yang missed, dan lain lain. Game dah ada pun yang saya habis main -_- Oh tapi malasnyaaaa T.T

4. By the way, selamat tahun baru 2014! Azam tahun baru tak ada.

5. Duit dengan saya memang tak seirama. Banyak nak pakai duit, sikit je yang ada. Takpe, rezeki Allah tu kat mana mana.

6.  Okey tu je kot.