Thursday, February 7, 2013

Yurika/Minda

Today is my best friend's birthday, Yurika Figment a.ka minda.

Ingat nak letak gambar dia, but seriously, despite of befriending her for 8 years, I didn't have any single picture of her.

Dia memang macam tu. Tak suka publisiti. Kat FB dia pun rasanya satu je gambar yang ada muka dia. Itu pun group picture, ambik gambar dengan class mates dia time high school dulu. Gambar dengan kitorang? Harammm. Selalu avoid bila kitorang nak snap gambar sekali.

Tapi tak kecil hati pun. I don't need pictures to remember her. Muka dia dah printed dalam otak, nak buang pun tak boleh.

Still, I love her so very much. She's very different, which it makes her unique and speacial, and walaupun minat kami sekarang dah agak berbeza, but she remains as one of my favorite people.

Happy birthday Minda. I love you.

______________________________________________________________

Syorga dunia kembali. Hooo yeahhhhhh!