Wednesday, August 1, 2012

Happy Ramadhan~


Selamat berpuasa!

Tak ada apa apa nak cerita, cuma nak update pasal hidup je.

Jadi, untuk semester 5 ni saya sekelas lagi dengan classmates lama saya. Asalnya saya nak independent je, tapi alhamdulillah, saya dapat peluang sekelas semula dengan diorang. Taklah susah sangat nak survive kat kolej tu.

Semester ni agak berat sikit sebab semua subjek ada final exam (saya tak suka final exam -.-) tapi disebabkan saya dah merosot sem lepas, jadi saya kena target lebih tinggi untuk semester ni. Kalau tak dapat macam apa yang saya targetkan, sipi sipi pun jadilah.

Tapi, apa apa hal pun, saya serahkan keputusan saya pada Allah. Saya usaha jelah setakat yang termampu.

Then, saya tak jadi tinggal kat rumah sewa (maaf ex future housemates) atas alasan alasan tertentu. Sekarang, saya tinggal di rumah abang saya. Tapi, tinggal kat rumah abang pun, bukannya senang sangat. Cuma, sangat memudahkan. Tak banyak benda kena risau, and hidup pun bawah surveillance keluarga sendiri. Masih lagi tinggal dalam kepompong. Jadi, saya masih selesa.

Itu jelah. Tak ada banyak cerita pun boleh saya kongsikan. Hidup saya kan mendatar je. -.-

Selamat puasa, selamat sahur, selamat berbuka, selamat tarawikh, dan semoga selamat segala galanya.