Friday, July 6, 2012

Alhamdulillah


Lepas fail test JPJ minggu lepas, hari ni saya lulus. Rabu nanti saya akan pergi buat lesen P. Alhamdulillah :)

MP4 saya pun dah jumpa. Tak payah punggah satu bilik rupanya, dia elok je tersadai kat dalam bakul. Lagi dua belum jumpa, tapi takpelah. Dah jumpa satu ni, tenang sikit nak sambung cari yang lagi dua tu.

Sebelum ni saya ada mengeluh pasal duit kan? Baru baru ni saya check duit baki akaun saya, alhamdulillah cukup untuk cover duit rumah dan duit internet, walaupun tak penuh. Duit yang lebih tu bolehla cover kos lain pulak. Jadi untuk bulan pertama, masalah macam mana nak bayar semua kos tu insyaAllah settle.

Tapi still kena kerja, sebab memang tak cukup kalau nak bergantung pada elaun semata mata. Saya dah mintak tolong beberapa sumber, doa doakanlah saya dapat kerja yang sesuai, yang keluarga saya benarkan.

Alhamdulillah. Syukur syukur.